Tutorials
Home Tutorials Freebies LINK LINK


About:
Nurlyana Izyan here ! 13 years old..very addicted with paris ! In a relationship with Tom kaulitz <3 Feel free to follow me :)
Tagboard
no HARSH words..leave your name & your url..anonymous will be ignored :)

ShoutMix chat widget

Tutorial post template Saturday 23 July 2011 >>13:09
BACK TO TOP? | 0 Left Blogprints: Post a Comment

Assalamualaikum & Yo !
 ok ok..tutorial nyh direquest oleh liza..sebelum tuh,,aku nak tanye,,korang taw tak tutorial ape yang aku nak buat nierh ?? law takk taw,,meh sini aku bagi taw..law korang prasan,,setiap entry aku ade 'Assalamualaikum & Yo !" en??itulah bende nyea ! aku tak tulis bende tuh banyak2 kali..just skali jea..
meyh sini aku nak ajar,,hee~~

1. Dashboard > Setting > Formatting
2. scroll ke bawh,,akan jumpe post template
3. Tulis perkataan yang korang rasa nak tulis untuk keluar di setiap post baru.
law gamba,,letakkan link gambar kat situ

dah siap,,klik save settings


Cube korang try bukak new post,,secare automatic*cakap bende nyh sambil nyanyi lagu tokio hotel akan ade perkataan or gambar yang korang letak kat post template tadi..

senang je kan??
selamat mencuba  ^^

kcaw! Assalamualaikum..

Older Posts Newer Posts